Bir müddet ayrılalım...
Bu aşk
Ve iyiliğimiz için ey sevgilim...
Bir müddet ayrılalım ...
Çünkü beni daha fazla sevmeni
Benden biraz nefret etmeni istiyorum...
Elimizde olan ...
Yaşadığımız değerli anıların hatırı için...
Hâlâ dudaklarımızda nakışlı olan
Hâlâ ellerimize kazılı olan...
Bu muhteşem aşkın hatırı için...
Bana yazdığın mektupların...
Gül gibi içime dikilmiş yüzünün...
Saçımda... parmaklarımda kalan aşkının hatırı için
Anılarımızın
Güzel hünümüzün ve tebessümümüzün...
Sözlerimizden daha büyük
Ve dudaklarımızdan daha büyük olan aşkımızın
Hatırı için...
Hayatımızdaki en güzel aşk hikâyesinin hatır için..
Gitmeni istiyorum...
Sevgili olarak ayrılalım...
Kuşlar da her mevsim...
Tepelerden ayrılırlar...
Güneş de ey sevgilim...
Batmak üzereyken daha güzel olur
Hayatımda bir şüphe ve bir azap ol ...
Bir kez efsane...
Bir kez serap ol...
"Sadaka vermek malı eksiltmez. Kul başkalarının hatalarını bağışladıkça Allah da onun şerefini arttırır. Kim Allah için alçak gönüllü davranırsa, Allah da onu yükseltir."
(Müslîm, Birr, 69)