İşte bu şekilde:
İçimdeki çarpışması,
Fırtınalı bir deniz ile
Yumuşakça kum gibi
Zihnimdeki umut ve kaygının...
Bu kadar yol varken,
Bir de meraklı bir ben;
Neden olmasın ki umut?
Ama diğer tarafta;
Hayatın acımasızlığı,
Benim acemiliğim
Neden olmasın ki kaygı?
İşte bu şekilde;
İçimdeki çekişmesi,
Çocuklar ve
Onların ip çekme oyunu gibi,
Kalbimdeki temkin ve akış heyecanının...
Yarını düşünmeden,
Hiçbir tehlikeden korkmadan,
Neden akışta heyecanlanmayalım ki?
Ama neden
İncinebileceğimiz bir duruma
Kendimizi atalım ki?
Korkmadan!