Farkında olmadan insanların elleri sürekli telefonlarına, kulaklıklarına,oyunlara gidiyor;teknolojinin bağımlılık yapan çekimine karşı koyamıyorlardı. Geçmişin mucizeleri,yepyeni olana duyulan açlıkla silinip gidiyordu.
Olgunlaşmamış insanların özelliği bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.