Livaneli’nin elinden çıkan Harika bir eser . Okunmalıdır ve okutulmalıdır. Kitapta bulunan dil anlaşabilir ve akıcı bir dildir başta biraz sıkıcı gelse de sonradan olaylara kaptırdığında nasıl aktığını anlamayacaksınız bile. Hem kendini okutup hem de bir şeyler öğretebilen çok hoş bir eserdir.