Ama asıl mucizevi dediğim o olaylar esnasındaki davranışlarımdı. Şu ana dek kendimi anlamış değilim. Bütün bunlar bir rüya gibi geçti... Peki tutkum nereye gitti?
-"Ama özgürlük burada olmaktan çok daha güzeldir."
-"Burada özgür değil miyiz ki biz ?"
-"Çölde açlıktan ölmekte olan bir çakal kafesteki karnı tıka basa tok bir aslandan daha mutludur."