kendime bir türlü anlatamadım, özlemek ne? özlemek birini yanında istemek ama onu asla ve asla bir daha görememek. ben onu görmesem o yaşasa, dünyanın öbür ucunda olsa, sesini hiç duymasam, yüzünü hiç görmesem ama bilsem o hayatta, özlemek öyle bir şey mi?