Şunu asla unutma! Hayatta en uygun vakit içinde bulunduğun vakittir. Çünkü ancak o zaman elinizden bir şey gelebilir. Dün, elimizden uçup gitti.Yarin denen vakit gelir mi? Bilemeyiz! Hayatımızdaki en önemli kişi o an beraber olduğumuz kişidir. Hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp gorusemeyecegini bilemez. Ve en önemli iş, iyilik yapmaktır. Çünkü insan bu dünyaya yalnız iyilik yapmak için gönderilmiştir.
Şükrü Erbaş bir şiirinde, “Ölümü bilerek nasıl yaşar insan, geride dünyanın kalacağını bilerek nasıl ölür? Bilmek bütün acıların anasıdır.” der. Kitabı okurken bu dizeleri hissettim.