zeynep

zeynep
@larozaenflorece
ben edebiyattan ibaretim.
Güzel bir ülkeye bakıyor sanki. Gözlerinde pırıltılı bir sadakat. Bu kusursuz an gelip geçtiğinde iyileşmeyecek bir yara açılıyor içinde. Elinde fotoğraf makinesi, nereye gidersen git bu gülüşü asla yakalayamayacağını henüz bilmiyorsun.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

zeynep

, bir kitap okudu
10/10
·70 syf.·
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 11 Mart 2023 17:11
·
2023 21. kitabı
Seyyidhan Kömürcü
8.8/10 · 2.197 okunma
ellerimin yalnız kaldığı her masada en feci kambur bendim kambur bendim ve kalmak adında bir huyu sevdim
Sayfa 63·Kitabı okudu
Şiir
sonra sonra anladım insan ancak güzel bir acıyla kalabilirmiş dünyada
Sayfa 49·Kitabı okudu
Şiir
derler ki ruhunda kocaman şüphe kalbinde kara bir lekeyle doğarmış insan insan yani biri diğerini kör kuyularda merdivensiz bırakan
Sayfa 29·Kitabı okudu
Şiir