çocuğum olmamasından pişman olmak beni korkutmuyordu. ama çocuğum olduğu için pişmanlık duymaktan çok korkuyordum.
bu dünyaya istenmeyen bir can getirmekten korkuyordum.
Çiftlere bakıp merak ediyordu: Neden birliktesiniz? Birbirinizde vazgeçilmez ne buldunuz? İçinizde bir başkasının doldurması gereken hangi boşluk var?