amine üstün

amine üstün
@lawyerifrat
bir topuk seslerimle inleyen adliye koridorlarını, bir de küçük kütüphanemi seviyorum şu hayatta
avukat
ınternatıonal university of struga
ohri makedonya
ısparta türkiye
44 okur puanı
Mayıs 2015 tarihinde katıldı
7/10
·219 syf.··
Beğendi
·
2015 79. kitabı
Hayata yeniden baslamak gibi bir hayaliniz var, şehrinizle birlikte hayatiniz da değişiyor. Hayatınıza giren adamın adı Berk. Sizi çok seviyor ve tabi siz de onu. O kadar uyumlusunuz ki anlatamam, aaa durun bir dakika, aslinda pek de öyle değil sanki. Ayrı dünyaların insanları mı aşık olmuş yani birbirine! Neyse neyse yine de aşk güzel, idare edersiniz. Aradaa gecen olaylardan bahsetmesek iyi olacak ama Berk size bir gecelik almış. Koydunuz çekmeceye duruyor. Zaman geçiyor aradan ve o da ne, aldatılıyorsunuz... Hem de kiminle, bu kadın da kim böyle, size hiç benzemiyor, alakasız biri. Neyse sonuçta aldatılmışsınız ve birşekilde o kadınla konusma imkanı buluyorsunuz ve ikiniz de Berkle olan serüveninizi anlatan bu kitabı yazıyorsunuz. Herşey iyi güzel, birşeyler olmuş da, o bahsettiğim gecelik de neyin nesi değil mi? Berk o geceliğin aynısından, sizi aldattığı kadına da almış ve ikiniz de "sadece bir geceliği" sadece bir geceliğine" giyiyorsunuz. Ilginc değil mi, ürpertici.Yalnız birşey daha var. Kitap gerçekten içindeki kahramanlara, Nihan ve Yonca'ya ait. Bu çok daha ürpertici. Ben olsam nasıl davranïrdım bilemiyorum...
Sadece Bir GecelikE. Nihan Durukan · Epsilon Yayıncılık · 200395 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·108 syf.··
Beğendi
·
2015 78. kitabı
Nedendir bilmem ama kitabın içeriği kadar kapaklarını incelemeyi de severim ben. Bu kitap da yalnızca ön kapağı ile bile beni kendine çekenlerden. Kitap kapağına her değdiğinde gözlerim, Erel Tapan'a ait mektup tebessüm ediyor bana. Sanki ilk kez okuyacakmışım gibi, ama tanıdık, sıcak bir duyguyu hissettiriyor. Arka kapağa geçiyorum sonra öylesine can alıcı bir hayat serüveni ki yazıyor. Merakım iyice artıyor.Bu kitapta yazar; down sendromlu oğlundan ve onun yaşam öyküsünden bahsediyor. Arka kapakta bulunan son cümle : Bu kitap başarabilmenin tanıklığı ... Gerçekten de öyle. Tapan, önce bu kitabı neden yazdığını anlatıyor, down sendromu hakkında bilgi veriyor ve hemen ardından on yedi yılının nasıl geçtiğini aktarıyor okurlarına. Kitabın ismi ile de kendini açıkça ifade eden Tapan, ‘Ben Mutlu Bir Down Annesiyim’ ile bir ışık, bir umut oluyor kader ortaklarına. Kitabın 129. Sayfasında “ Üç ‘S’ Yöntemi “ yani sevgi, sabır, ve sebat yönteminden bahsediyor. Kendi fotoğraf albümü ile de desteklediği bu kitap beni oldukça duygulandırdı.
Ben Mutlu Bir Down AnnesiyimElçin Tapan · Yapı Kredi Yayınları · 2020215 okunma
9/10
·130 syf.··
Beğendi
·
2015 76. kitabı
İşin aslı Şükrü Erbaş, tanıdığım, bildiğim bir yazar değildi. Kitabını okuduğum şairlerden birini, ufak bir eleştiriye tabi tutan Hakan Bey sayesinde tanıştım Erbaş kitapları ile. Hakan Bey in söylemlerine göre "gerçek" şairleri okumalıydım. Evvela bu sözün tam manasını idrak edemesem de tavsiye üzerine okumaya başladım. Erbaş, şöyle diyordu kitabın bir bölümünde: "... elbette şair dünyaya açıklıklar taşırken kendisini de söyleyecek, kendisine açıklıklar getirecektir. Ancak, toplumsallaşmamış bir şair 'ben'inin, okur denilen 'başkalarını' kucaklayacak bir duyuş ve seziş zenginliğine sahip olamayacağını görmüyor..." İşte bu satırları okurken idrak edebildim ancak, Hakan Beyin sözlerini. Şu anda elimde birkaç kitabi daha var aynı yazarın ve en kısa zamanda okumaya çalışacağım. Eminim digerleri de en az bu kitap kadar güzel ve manidardır. Teşekkürler Hakan Bey :-)
Şiir
Gülün Sesi Gül KokarŞükrü Erbaş · Everest Yayınları · 2004167 okunma
9/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2015 75. kitabı
Daha kitabın en başında düşünüyor insan "Beş yaş insanın en olgun çağıdır;sonra çürüme başlar" demek tam olarak ne demek diye. Ve serüven başlıyor, adamın biri yaşadıklarını anlatıyor, olay örgüsü güzel. Aaa durun bir dakika, bu bir adam değil, bu daha beş yaşında bir çocuk... Siz sayfaların arasında ilerlerken yer yer unutuyorsunuz bu durumu, bu yaşananlar, konuşulanlar, hal ve tavırlar yok yok kesinlikle bir yetişkin, iste siz tam da böyle düşünürken, yazar, bir tokat gibi hatırlatıyor gerçeği Yalnızca beș yaşında bir çocuk :-) Kitabı okuduktan sonra, o ilk cümlenin ne demek olduğunu anlıyorum, o sırada yeni bir soru işareti beliriyor kafamda, " Oğullar Ve Rencide Ruhlar" tam olarak ne demekti? :-)
Edebiyat
Oğullar ve Rencide RuhlarAlper Canıgüz · İletişim Yayınları · 202013,2bin okunma
9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2015 74. kitabı
28 mayısta sitemizde. "21. yüzyılın en iyi romanını okudunuz mu? " başlıklı bir haber yayımlandı. Haberi okuduktan sonra acaba bu kitabı birincilik kürsüsüne taşıyan nedir diye meraklandım. Ne yazık ki bu kadar meraklanmama rağmen, henüz okuyabildim bu kitabı. Gerçek bir başyapıt doğrusu. Diriliş, yeniden doğuş, hayata dönüş gibi temalara hakim kitaplar daima ilgimi çekmiştir zaten ve bu kitap da onlardan biri.Inanın bana, okuyunca anlayacaksınız :-)
Oscar Wao'nun Tuhaf Kısa YaşamıJunot Diaz · Everest Yayınları · 2009211 okunma