Serbest çağrışım için artık zaman yok, düşler için artık zaman yok.
Çünkü bizler ezildik. Ve acılarımız da zamanla alakalı. Aslında büyük bir "zaman açlığı" çekiyoruz.
1000Kitap kitlesi işine gelince nasıl politik ama nasıl cürektar(!) Şimdi bir iki kişi hariç herkes sessiz sakin kitabını okuyor sanki hiçbir şey olmuyormuşçasına. Üzücü. :)
1000Kitap kitlesi işine gelince nasıl politik ama nasıl cürektar(!) Şimdi bir iki kişi hariç herkes sessiz sakin kitabını okuyor sanki hiçbir şey olmuyormuşçasına. Üzücü. :)
1000Kitap kitlesi işine gelince nasıl politik ama nasıl cürektar(!) Şimdi bir iki kişi hariç herkes sessiz sakin kitabını okuyor sanki hiçbir şey olmuyormuşçasına. Üzücü. :)