"Aşk ve ölüm dışında insan neyi isterse onu deneyimliyor. Âşık olmak ve sevdiklerimizin ölümü asla bizim kararımız olmuyor. Ancak ne ilginçtir ki, insana en derin deneyimleri yaşatan da yine bu ikisi oluyor...
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var.
Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor, her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığını ve akıllı duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor..