Annesiyle olan ilk ilişkisinde onay alamayan bir kız çocuğu,dünyada hiçbir değerinin bulunmadığını ve çabalarının boşa olduğunu öğrenir.Annesiyle içten bir bağ kurmak için elinden geleni yapar fakat başarısız olur,böylece annesini memnun edemeyişindeki sorunun kendisinden kaynaklandığını düşünür.Bu da ona sevgiye değer olmadığını öğretir.Anne-kız sevgisi kavramı çarpıklaşır.Kız,annesinin ihtiyaçlarını gözeterek ve sürekli olarak onu memnun edecek şeyleri yaparak sevgisini kazanması gerektiğini hisseder.Bu elbette sevilmekle eşdeğer bir durum değildir.Narsist annelerin kızları sevgi algılarının bozulmuş olduğunu hissederler ama gerçek resmin nasıl olduğunu bilmezler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Radyoda duyduğu bir söz geldi Deborah’ın aklına.”Bizim yanımızda olmayanlar bize karşı demektir!” O zaman Koro da,Öyleyse savaştıkları bu düşman sensin!demişti.