Kitap klasiklerden ve gerçekten etkileyici. Sabırsız olduğum için sonuna bakmıştım. Sonunu öğrenmemiş olsam kesinlikle ağlardım. Spoiler. Kesinlike kitapta anlatılan gibi yerler var böyle insanlar da var o yüzden şaşırmadım. Hatta tamamen değil ama neredeyse böyle bir köyde çalışıyorum. Tek farkı daha kalabalık ve daha ilerlemiş yıllar. Büyükşehirlerde o kadar gelişmişlik o kadar ilerlemiilik varken nasıl bu kadar içine kapanık yerleşim yerleri hala mevcut kalabiliyor ilginç. Çocuğa gerçekten üzüldüm be hep yatılı okula öğretmen onu yönlendirsin diye bekledim. Lakin ölmeseydi de sonu zaten orada yaşayanlar gibi olucaktı. Ne okumaya önem veriliyor köyde ne iyiliğe. Her şeyin adaleti kaba kuvvetle çözülüyor. Ve hala da böyle. Bazı şeyler hiç değişmiyor. Kitabın acımasız gerçekliği hoşuma gitti.