*“Panjurların gölgesi yüzümde parlayıp söndüğünde, bıyığımla oynuyordum; ardından boğuk bir gök gürültüsü geldi. Sigaramın külünü silktim. Beş saniye önce kor gibi yanan kül, yüz yıllık diğer külün içinde kaybolup gitti. Geçmiş tarafından yutulmak böyle bir şey olmalıydı."
Eşyanın tabiatı bunu gerektirir doktorum. Zaten herşey , günün birinde yok olmak için var olmuyor mu ?diye cevabını beklemediği bir soru sorardı. Ben de haklısın hocam ama yine de direnmek lazım, derdim. Yine de direnmek lazım .