Onurunu korumak mutfak bir emirdir. Tam olarak: Bana kalan, bize kalan tek şey, onur. Herkes onurunun zedelenmemesi için elinden geleni yapıyor. İşte benim vazifem. Ayakta kalmak, bir insan olmak, asla bir paçavra, bir çaput, bir hata olmamak.
10 temmuz 1971 gecesinden beri yaşım yok. Ne ihtiyarladım ne de gençleştim. Yaşımı yitirdim. Artık yüzümden okunmuyor. Gerçek şu ki, var olmadığım için kendime bir yüz veremiyorum. Hiçliğin yanı başında durdum kaldım...
Komiği karşıtı olan şeyle kıyaslayarak tanımlamak istiyorsak, onu güzellikten daha çok incelikle karşılaştırmalıyız; çünkü komik çirkinlikten çok, katılıktır.