Leyla

Leyla
@leylaan_
"Sayfanın ötesine geçince, yaşamın buradakinden, bu taraftakinden daha yaşam olduğu bir dünyaya giriliyordu."
Ölenlerin çoğu açlıktan değil, kinden öldüler.
Sayfa 51 - sia·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsanın istediği vakit ölmesi ne kadar da zormuş! Ölüm benim çektiklerimi hiç aldırmıyor. Ama bırakın gelsin, onu nazikçe buyur edin!
Sayfa 48 - sia·Kitabı okudu
Alıntı
Onurunu korumak mutfak bir emirdir. Tam olarak: Bana kalan, bize kalan tek şey, onur. Herkes onurunun zedelenmemesi için elinden geleni yapıyor. İşte benim vazifem. Ayakta kalmak, bir insan olmak, asla bir paçavra, bir çaput, bir hata olmamak.
Sayfa 33 - sia·Kitabı okudu
Alıntı
10 temmuz 1971 gecesinden beri yaşım yok. Ne ihtiyarladım ne de gençleştim. Yaşımı yitirdim. Artık yüzümden okunmuyor. Gerçek şu ki, var olmadığım için kendime bir yüz veremiyorum. Hiçliğin yanı başında durdum kaldım...
Sayfa 12 - sia·Kitabı okudu
Alıntı
Komiği karşıtı olan şeyle kıyaslayarak tanımlamak istiyorsak, onu güzellikten daha çok incelikle karşılaştırmalıyız; çünkü komik çirkinlikten çok, katılıktır.
Sayfa 23 - ayrıntı
Alıntı
Reklam