"Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?"Buradayımmm! diye bağırdı Derda..."Evet bende okuduğum her sayfada BURADAYIM diye avazım çıktığı kadar bağırdım...Peki siz nerdesiniz? Oğuzcuğumm Atay yarım asır yıl önce BEN BURADAYIM SEVGİLİ OKUYUCUM, SEN NERDESİN? diye kendisini anlamaya çağırmadı mı? Bu çağrıya kaçınız cevap verdiniz?...Şimdi onun adına ben avazım çıktığı kadar bağırarak söylüyorum NERDESİNİZ? Allah'ın cezaları? Nerdesiniz? onu anlamaya çok geç kaldığınızın farkında değil misiniz hâlâ? Evet serzenişimden anlaşılacağı üzere OĞUZ ATAY'a adanmış bir hayat ve OĞUZ ATAY''ın bir araya getirdiği iki Derda.Tek farkla birinin "â" harfinde şapkası var... Öncelikle inclememe derinlemesine girmeden önce "LANET OLASI PEMBE GÖZLÜKLERİNİZ VARSA BU KİTABA HİÇ BULAŞMAYIN HATTA HAKAN GÜNDAY'A HİÇ BULAŞMAYIN AMA HAYATIN UZAKLARDAKİ ÜTOPİK YANINA KARŞI MİYOPSANIZ BUYRUN AZ'la ve HAKAN GÜNDAY'LA HAYATIN ÇIPLAKLIĞIYLA BİR YOLA KOYULUN... Derdâ "a" harfinde şapkası olan yani kız olan Derdâ henüz 11 yaşında bir tarikat şeyhinin oğluyla evlendiriliyor pardon satılıyor desem daha doğru olacak...Ve bu kız çocuğuna çektirilen o iğrenç şeyleri düşündükçe tüylerim ürperiyor...Derdâ'nın çektikleri çevirdiğim her sayfa sonrası erkek soyuna olan nefretimi artırıyordu.İsmi Derdâ olan bu güzel kızın olması gereken yer bir park, okuldaki bir sınıf iken... Kendini kocaman bir adamın elinde buluyor Derdâ. Daha Mahallesinden çıkamamışken bir anda Londra'nın yolunu tutuyorlar. Ve nefesimin düzensizleştiği kalbimin durma noktasına geldiği ilk an, yazarın,
... Ve Derdâ'yı döve döve s.... Londra'da sabah olana kadar..."O GECE LONDRA TARİHİNİN EN UZUN GECESİ OLDU, ÇÜNKÜ GÜNEŞ BİLE DOĞMAYA UTANDI... Cümlesiyle beynimden vuruluyorummm, tüylerim ürperiyor ve aşağılık erkek soyundan