Momo büyüklerin kesinlikle okuyacagi bir kitaptır . Zamanın önemi, dostluk ve vefayı masalsı bir etkileyici tarzda okuyucusuna sunan hatta okuyucuyu da bu serüvenin içine alan kitaptır.. Yazarın iletmek istediği mesaj yıllar önce yazılmış olmasına rağmen aslında güzel bir öngörüyle şimdiyi anlatır. Kassiopeia' ya dikkat edelim :) Son olarak kesinlikle okuyun okutturun diyebilirim...:)
Bir insanin ailesi hatta çevresi tarafindan nasil değersizleştirildiğini gregor samsa'nın dönüşümüyle ele almış... Sonunda gregor'un tek başına ölmesi de ayrıca üzücü durum diyebilirim ... Franz kafka sembolizmi kitaplarinda guzelce kullanan bir yazar ...Son olarak okumanızı tavsiye ederim :)