Burada yazdığım bütün kitap yorumları tamamen kalbimden geldiği gibi ve filtresiz o yüzden yarım bırakmama rağmen yine de bu kitabın da yorumunu yazmaya karar verdim. Kitaba çok büyük umutlarla başlamıştım fakat yazarın dili, konuyu takip etmekte zorlanmam, karakterlerin aşırı kalabalık olması beni kitaptan inanılmaz soğuttu. Ayrıca yazarın betimlemelerini de çok beğenmedim şahsen, bize tasvir ettiği o gökdeleni bir türlü kafamda doğru düzgün şekillendiremedim. En sonunda pes ettim çünkü kitap hiçbir şekilde akmıyordu bana göre.
Okumaya başlamadan önce bunları aklınızda tutarak yola çıkar ve kendinizi ona göre hazırlarsanız belki hoşunuza gider.
İlerleyen zamanlarda belki* bir şans daha veririm fakat en azından yakın gelecekte böyle bir planım yok.