"İdealin inanmak ve inandıklarınızı eyleme
dökmek olduğundan hiç şüphem yok.
İnanacak bir şeyiniz kalmadıysa temelli
kayboldunuz demektir. Ama inandığınız
halde felç inmiş gibi öylece oturmak da
düpedüz cehennem azabı."
"Benden söylemesi; hiçbir şey uzun
sürmüyor, ne keder ne sevinç. Yaşamaya
devam etmeliyiz. Talihsizlik bizi çıkmaz
bir sokağa sürüklüyorsa dönüp yenisini
aramamız gerekiyor. Hepsi bu."