Begüm

Eskisi gibi
İtilmiş, tekmelenmişim, Doğduğum günde yanmışım, Yalnız sana güvenimişim; Ben gene sana vurgunum
Sayfa 52·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
Her gün seni arıyorum, Niçin benden uzaktasın? Dağa, taşa soruyorum: Niçin benden uzaktasın?.. Yanık bülbül ötüyor, Sesini hatırlatıyor; Yüzün gözümde tütüyor, Niçin benden uzaktasın?..
Sayfa 51·Kitabı okudu
Şiir
15 yaşındaydım ve ne vicdanım vardı, ne de bir arkadaşım.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
İnsanın, yalnızca içine doğduğu dünyaya değil, kendine alışması için de bir süre gerekiyordu.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Nefretimi bu dünyadan çıkarınca geriye ne kaldığını bulabilsem, bitecekti bütün hikâye.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam