jjk

jjk
@lolijeon
seni tanımadan önce neyim vardı: yapayalnızdım. iki kişi olunca dünyanın üstesinden gelinebilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
seni tanımadan önce, ağaçların çiçek açtığı ve yaprak döktüğü mevsimleri hep kaçırırdım.
düşünceler duygularımızın gölgesidir; ama daha karanlık, daha boş ve daha basittirler.
ben hiç -yine aynı şeyi söyleyeceğim- tutkuyu bu kadar açık, bu kadar vahşi, bu kadar çekincesiz bir doğallıkla öne seren bir başka yüz görmemiştim, bakışlarımı ona sabitledim; o yüz...