İnsanın doğasıyla ilgili. Eğer kışkırtılırsak sonunda bu kışkırtmaya karşı koyamayacağımızı keşfettim. Koşullara bağlı olarak dünyadaki herkes kötülük yapmaya hazırdır.
Bütün üzüntülerimiz, hayal kırıklıklarımız, kızgınlıklarımız, karşımıza çıkan olayların anlaşılmadık, beklenmedik taraflarınadır. Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?