User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yürüdükçe koşasın gelir, kaybolursun adımlarının içinde .
Evimi özledim kalbini açar mısın??
' Aklımın içinde adım atacak yer yoktu. Uyuyamıyordum.'
Sana "gel" diyecek kadar yüzsüz ve alçaksam, ne halt edeyim, öyleyim işte . Fakat gel...