User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yürüdükçe koşasın gelir, kaybolursun adımlarının içinde .
Evimi özledim kalbini açar mısın??
' Aklımın içinde adım atacak yer yoktu. Uyuyamıyordum.'
Sana "gel" diyecek kadar yüzsüz ve alçaksam, ne halt edeyim, öyleyim işte . Fakat gel...