¬İleti kısmındaki yazıların bir çoğu şahsıma aittir. Yazılarım hakkındaki eleştirileri her daim bekliyor olacağım.
¬Direkt mesaj ile yahut yorum ile ulaşabilirsiniz.
¬Hanımlar, beyler iyi okumalar dilerim.
Bu acı ölüm değildi, sersemlemiş bilincinde bocalayarak dolaşan düşünceydi. Ölüm acı vermezdi. Hayattı, hayatın sancısıydı bu feci, bu insanı yasa boğan his.