Yürüyüş ve gezi videoları paylaştığım kanalıma destek olmak isterseniz...
youtube.com/@edasertturk
"Okumak, okurun gelir düzeyinin yüksek olması demek değil; hayata karşı bir sıkıntı hissetmesidir."
Büyüdükçe içinden çıkılmaz bir yer haline geldi dünya. Giderek küçülmeye, bizi içine hapsetmeye başladı. Ne yana dönsek nefes alamaz hale geldik. Sonsuz mutsuzluk, umutsuzluk sardı her yanı. Kurtuluşu arar olduk. Aradıkça yerin dibine battık. İnatla mutlu olmak için çabalamaya devam ediyoruz...
Minicik bedeniyle dünyaya kafa tutan çocuk olarak kalmak vardı. Eda
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hüzün; yüreğin, ruhun terbiyecisi. Hüzün; direnen bir dilin yaşam kaynağı. Hüzün; en çıplak, en ince, en yalın duyguların yaşandığı mekan. Hüzün; acıyı, ezikliği, sıkışmışlığı, şaşkınlığı, yenilgiyi, kaybetmeyi ve çaresizliği yaşayan insanın anayurdu."
"Hepimizin başından geçmiş insani bir deneydir; bir şeyi, bir dönemi, olayı, insanı, ilişkiyi ya da güzelliği ölçüsüz hisseder, duyar ve yaşarız. Ancak zamanla, kimi kez farkında da olmadan, egemen olamadığımız, kontrol edemediğimiz nedenlerle, o doyasıya yaşadıklarımızdan uzaklaşır ve onları yitiririz. Ve zamanla, yitirdiklerimize ilişkin, şu duygu egemen hale gelir: Kendileri artık yitip gitmiştir. Bir tek yüreğimiz ve ruhumuzda onların kıpırdayan gölgeleri, silikleşen sesleri ve belirsiz renkleri kalmıştır. Yani, yeniden, zamanı geldiğinde 'yitik bir zamanın peşine' düşebilmek için zorunlu olan şeyler yürek ve ruhumuzun gizli köşelerinde kalmıştır artık."
"İlkgençlik yıllarında bir araya gelmiş arkadaşlar nasıl birbirlerini severlerse onlar da karakterleri ve zevkleri farklı olsa da birbirlerini severlerdi. Ama farklı iş alanlarını seçen insanlar arasında sık sık olduğu gibi, biri diğerinin işini düşünüp onun iş yapma biçimini doğru görse de içten içe o işten nefret ederdi. Herkese kendi yaşam biçimi en doğrusu, arkadaşınınki ise bir hayalden ibaret gelirdi."