elviñ

elviñ
合 'Harry geleceği düşünmekte gitgide daha fazla zorluk çekiyordu..' •big hug• -I'm an alien on this earth- °I'm dream in a dream every night°
Gözlerinin donup kaldığı yerde, büyümeye başladığından söz edebilirsin.
Büyümek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü hayat, binbir tatla karışık akıp gider. Ben yalnızca bununla yüzleşmeye karar verdim. Hayatın bana geldiği kadarıyla yüzleşeceğim. Ve yapabildiğim kadarıyla onu hissedeceğim, ne eksik ne fazla."
Sayfa 249·Kitabı okudu
Alıntı
Spoiler...
10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2025 18:04
. . . . . Badem, yani amigdala. Amigdala ise beyindeki bir yönetim bölgesidir. Bu bölge, insanın korku, mutluluk, öfke gibi temel duygularından sorumludur. Düşünsenize, ağlayamıyorsunuz. Aile üyeleriniz acı çekiyor, ancak siz hiçbir duyguyu hissetmiyorsunuz. Bu sırada, anneniz böyle isterdi diye "normal" biri gibi hayata yetişmeye çalışıyorsunuz. İşte, bu kitabın konusu. Amigdala bozukluğu nedeniyle birçok sorunla karşılaşan ve birçok kalıba sokulan Yunjae'nın bakış açısını okuyoruz. İnsan duygularının önemli olduğunu bir kez daha gördüm. Bu da bana duygularımıza daha çok ses vermemiz, onlara sahiplenmemiz gerektiğini gösterdi. Yan karakterler bende daha çok iz bıraktı. Gon'dan başlarsak , her insan gibi ben de bir soğudum ama sonrasında kitabın verdiği ders yüzüme tokat gibi çarptı. Gon doğduğumundan bir süre sonra öz ailesinden uzak düşmüş ve bunun üzerine girdiği her ortamda birçok ismi ve karakteri olmuş. Bu olay Gon'un kendi içinde kaybolmasına sebep oluyor ve bu kayboluşlar, ona ağır yaralar bırakıyor. Yıllar sonra ailesine kavuşsa bile mutlu olamıyor çünkü bazı beklentileri oluyor. Normal beklentiler bunlar. Babasının ona nasıl büyüdüğünü, hayalinin olup olmadığını sormasını istiyordu. Gon'un çok daha derin bir karakter olduğunu bir kez daha anladım. Her insan gibi onunda farklı bir dünyası vardı. 'İnsanlar gerçekten kötü mü, yoksa kötü olmak zorunda mı kalmışlar?' sorusunu çokça Gon yüzünden kendime sordum. Gon'un hayatı Yunjea'nın girmesiyle birlikte değişiyor. Başta Gon, Yunjea'ya özeniyor, hiçbir duygu hissetmediği için. Kendisinin de öyle olmasını istediğini söylüyor. Oysa Yunjea da normal olabilmek, insanları anlayabilmek için duyguları hissetmeyi deneyimlemek istiyor. Bu da bana, insanların sahip olduğu özelliklerin iyi mi kötü mü olduğunu
BademWon-pyung Sohn · Peta Kitap · 20213,811 okunma
"Muhtemelen daha iyi zamanlar gelecek," diyordu. Ancak daha iyi zamanlar demek başka zamanlar demekti ve bunu önce alışmak gerekirdi.
Sayfa 270 - Timaş·Kitabı okudu
Gelecek kaygısı duymaya başladığımız gün, çocukluğumuzu geride bıraktığımız gündür.