Duydun mu bebeğim? Babamız yok artık...
Şu çirkin yüzlü dünyaya daha güçlü doğmak zorundasın.
"Son bir şey isteyebilir miyim senden? Oğlumun adını Haşim koyar mısın?"
Gel artık bebeğim... Gel artık!
Daha fazla bekleyecek gücüm kalmadı.
Bak baban da ben de sabırsızlıkla yolunu gözlüyoruz senin.
Gel artık Haşim Artukoğlu!
Babanın adını yaşatmak için gel artık...
Bir insanın aklına böyle bir olay örgüsü nereden gelir diye düşündüğüm ender yazarlardan biri,gözünüzü bir an bile ayıramayacağınız bir kitap.Kesinlikle okunmalı.