Gözlerimi kısıp çocukluğumdan bu yana kaybettiğim her şeyin buraya sürüklendiğini hayal ettim,şimdi burada,hepsinin önünde duruyordum ve yeterince beklersem tarlaların ötesinde ufuk hattında bir figür belirecekti.Hayalim bundan öteye hiç gitmedi-buna izin vermedim-ve gözyaşlarım yüzüme aksa da ne hıçkırarak ağladım ne de kontrolümü kaybettim.