Bu bir çeşit delilikse, devam eden bir delirme haliyse, olup bitenleri
anlayabilmemi nasıl açıklayacağız? İnsan anbean delirdiğini fark edebilir
mi? Her şeyin en ince ayrıntısına kadar farkındayım ve eğer gerçekten bu
bir delirmeyse acım katlanarak artıyor. Son adımda artık tamamen
delirmiş olacağım ve böylece gerçeklikle ilgili bütün bağlantım kapanmış
olacak. Gitgide zayıflayan ama henüz kopma noktasına gelmeyen bu bağ
yüzünden biraz puslu da olsa kendimi ve etrafımdakileri seçebiliyorum.