Sevgi.

Sevgi.
@maenad
By constantly being exposed to things like movies, tv-series, trending music, fashion, make-up, friends and social Media, we leave no time to talk to ourselves, yo understand who we really are by deriving lessons from the past or realizing the patterns.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir Adalet Kuramı ve Mücadelesi
Suç ve ceza kavramlarını zevahiri kurtaracak şekilde ele alan ve çözümleyen bu hukuk, gerçeğin,hakikatin dili karşısında yapay ve yapmacık kalmaktan, statükoyu sürdürmekten başka bir işe yaramaz. Hakikati ve adaleti arayanlar ise başka bir dilin peşinde koşarlar: Sesleri az çıkanların, bağırmayanların, işitilmeyenlerin, konuşurken kızaranların, kekeleyenlerin, cümlelerin başını sonunu kaçıranların, uzun uzun susanların, anlattıklarından çok anlatacakları olanların, biçim ve usul tutturamayanların dili, tutanaklara geçirilemeyenler, gürültü patırtı arasında duyulmayanlar, es geçilenler, görülmeyenler, görünmeyenler, susanlar, kaçanlar, hayata Tutunamayanlar, hayata asılamayanlar, başaramayanlar, ellerinden fazlası gelmeyenler, rahatsız etmekten çekinenler...
Sayfa 56·Kitabı okudu
Ester'in Söyledikleri
UYANIŞ Uyanıyorum uyanıyorum Dört duvar Evet, dört duvar Peki duvarın arkasında ne var – Duvarın arkasında ne var – Bir çocuk, bir çocuk daha, çocuklar.. – Duvarın arkasında ne var – Bir kaçlın, katolik, yas giysilerini çıkarmış – Duvarın arkasında ne var – Yaşlı bir adam, dinleniyor güneşte – Duvarın arkasında ne var – Bir gemi, yolcu gemisi, ışıklar içinde – Duvarın arkasında.. – Bir çim makası, bir havuz – Duvarın arkasında, duvarın.. – Bir piyano, büyük çok, bir de viyola – Duvarın arkasında ne var – Avdan dönüyor balıkçılar, balığın ‘deniz içi’ renginde – Duvarın arkasında ne var – Ne olsun, bir lunapark, kartopu kadar o da – Duvarın arkasında.. – Çünkü, işte, şimdi, sonra… – Duvarın arkasında, duvarın.. – Beyaz beyazlık – Duvarın arkasında ne var – Bir şarkı, anlamlı çok – Duvann arkasında ne var
Şiir
Arkadaş Zekai Özger
ve oturup ağladık niye ve niye hiç görmemiş gibi sanki oturup hep birlikte ağladık ona şaşıyorum ona şaşıyorum biz sanki hiç tanrı görmedik hadi hiç görmedik diyelim / çok doğru/ tanrı da mı hiç görmedi bizi hep bilinen şeyler gibi yinelemek ama yalnız yinelemek hep yinelemek hep umarsız
Şiir
...

Ebru

@marksistimge
·
Şimdi ağlamalı mı? Anlaşılmamış bir ince yürekli olmalı mı? Gülmeli mi yoksa?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat