Eğer kötüysek o zaman yaptığımız her şey doğru demektir. O zaman ben hiç yanlış karar almadım, demektir, o zaman biz çoktan lanetlenmişizdir. Bu hayatta ne yapacağımızın önemi yoktur; çünkü 'kurtuluş', bir insanın düşüncesinin ve davranışının ötesinde yatmaktadır.
Bir insanın hikâyesi, bütün insanlığın hikâyesidir. İyi mi, kötü mü olduğumuzu öğrenmek istiyorum. İyi isek, Tanrı adildir. Yaptığım her şeyi, beni mahvetmeye çalışanlara ettiğim bedduaları, en önemli anlarda aldığım yanlış kararları, hatta şimdi size yaptığım bu öneriyi bile bağışlayacaktır, çünkü beni karanlığın içine iten Tanrı'dır.