münzevi.

münzevi.
@mahsenzevi
Kanıksadığı günahı yadsıyan bilincin yansıttıklarına itimat eden âdemoğlu, arafın mevcudiyetini suistimâl eden cehenneme kaymış adımların işvereniydi.
dördüncü kelebeğin günahı.
2 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı
@mahsenzevi·
·
sabitlendi
Gece gündüz okumak, ciltleri yutmak, uykusuzluklar... Çünkü hiç kimse öğrenmek için okumaz, unutmak için okur insan.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Eğer kötüysek o zaman yaptığımız her şey doğru demektir. O zaman ben hiç yanlış karar almadım, demektir, o zaman biz çoktan lanetlenmişizdir. Bu hayatta ne yapacağımızın önemi yoktur; çünkü 'kurtuluş', bir insanın düşüncesinin ve davranışının ötesinde yatmaktadır.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Edebiyat
Beni karanlığın içine iten Tanrı'dır.
Bir insanın hikâyesi, bütün insanlığın hikâyesidir. İyi mi, kötü mü olduğumuzu öğrenmek istiyorum. İyi isek, Tanrı adildir. Yaptığım her şeyi, beni mahvetmeye çalışanlara ettiğim bedduaları, en önemli anlarda aldığım yanlış kararları, hatta şimdi size yaptığım bu öneriyi bile bağışlayacaktır, çünkü beni karanlığın içine iten Tanrı'dır.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Edebiyat

münzevi.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
2021 17. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma