"...çırçıplak kalbini ancak kendimin tanıdığı, insanlara acayip ve çok gizli bir varlıktım. hakikatte bu hayatın anlaşılmayacak bir tarafı yoktu. yalnız insanlar beni tanımak istemedikleri için anlamadılar. her yerde ve herkeste aradığım samimilik yerine bulduğum riya, ihtiras ve korkunç benlik kalbimi cemiyetten uzaklaştırmış ve içimde müthiş ve derin bir uçuruma atmıştı. beni kimse tanıyamadı çünkü dünyanın vefasıyla samimiyeti bana kâfi gelmedi."