İşte böyle bacım. Güneş gitti yine karanlıkta kaldım. Yıllardır alışkınım ben ışıksız yaşamaya. Ama güneşi bir kez görünce karanlığa dayanamıyor insan.
Başkalarına benzeyemedik diye üzülerek bir saniye bile ziyan etmeyelim. Siz. Bu dünyada yeni bir şeysiniz. Ezelden beri tıpkı sizin gibi bir kimse olmamıştır, Ebediyen de olmayacaktır.