"Koklamaya kıyamam... Benim güzel manolyam..."
Sayfa 321·Kitabı okudu
Alıntı
Benim güzel manolyam şarkısını birlikte dinler miydik?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Manolyam için de endişelenirmiş
"Hastalanmadan korkuyorum," dedi Mateo elinin tersini anlıma dayayıp ateşime bakarken.
Sayfa 222 - Matheo | Rana Demiriz·Kitabı okudu
Alıntı
Beni böyle yaptılar işte Manolyam* ! Suç ailemde ! Çocukluğumu anımsıyorum: tek başı ­ma geçen çocukluğumu ; Rum dadım , köşesin­den kalkmayan yaşlı ninem . En çok anneme bağlıydım, ona sonsuz bir sevgim vardı , tek varlığımdı o , onsuz yaşamı düşünemezdim bile . Hiç arkadaşım yoktu , annem ve kar ­deşlerim , dört kardeştik . Kendi kendime oyunlar icat eder , resimler yapardım , pi yanonun başına oturup tek parmakla kafa şi­şirirdim . Arkadaşım neden yoktu? Sokak çocuklarıydı onlar çünkü ! Annem sokağa çıkmama hiç izin vermezdi . Maçka'daki evi ­mizin penceresinden sokakta neşeyle oyna ­ yan çocukları gıpta ile seyrederdim , onlar gibi özgür ve olmayı ne kadar isterdim bilsen .
*Kitapta Jale olarak geçmektedir.
1000Kitap
Peri kızı. Manolyam. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡┏┓┈╭━━╮┓┏┓━━┓♡ ♡┃┃┉┃╭╮┃┃┃┃┏━┛♡ ♡┃┃┈┃┃┃┃┃┃┃┗━┓♡ ♡┃┃┉┃┃┃┃┃┃┃┏━┛♡ ♡┃┗━┓╰╯┃╰╯┃┗━┓♡ ♡┗━━┛━━╯━━╯━━┛♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sayfa 306·Kitabı okudu