yararlı her şeyin bir fiyatı vardır,yalnızca parayla satın alınabilir.Oysa insan yaşamına dair hiç bir değer biçilmemiştir.Bize bedava verilir,geri alındığında da bir şey ödenmez.Peki nedir değeri? Çevrenize şöyle bir bakarsanız,bazen çok düşük bir değer biçildiğini,bazen de hiçbir değer biçilmediğini görürsünüz.