Sevgili Elisa,
Mektubunu az önce okudum. Kaleminden çıkanları okumak sana dokunmak gibi. Bazen sen mektubunu yazarken yanında olduğumu hayal ediyorum. Bana mektup yazarken. Seni izliyorum... Bütün mimiklerini seyrediyorum, bana yazdığın her bir kelimeyi .. Ve dikkatlice ellerine bakıyorum, benlerine, duraksamalarını izliyorum, sabırsızlığını, kendi sabırsızlığımı... Bütün mektuplarımızın bir battaniyeymişçesine birbirine dikildiğini hayal ediyorum. İkimiz bu mektuptan battaniyenin üstünde çıplağız. Birbirimize yazdığımız bu bütün sözcükler, bizi soğuktan koruyacak, insanlardan ve mesafelerden...