Hâlâ anlatırlar aynı şeyleri ama ben masal dinlemeyeli uzun zaman oldu. Bu çok zorlu bir yoldu. İnanmadım o sahte tanrılara, Anlamsız kibirlere ve kahpece yalanlara... Söylediklerinin hepsi yalan, inan bana. İstersen inanma da ... Bu kötülerin yurdu. Bir garip bi varoluştu, Neden var bu korku? Bu son deme sakın, her yer hala yangın. Şu anlamsızlıklar rüyasında bir başıma kaldım. Kaygım da yok artık. Anlamayanlara anlattım, durdu öyle aklım. Yine yalnız tahtım. Ne ak bir baht istedim zaten ne de karaydı bahtım. o_o
Mutlu sonla biten masal yoktur, insanın inanmak istediklerine gönüllü olarak kanması vardır. Tarık Tufan
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biliyorum oğlun büyüdü artık ama duymak istiyorum ben çocukken anlattığın gibi bana bir masal anlat içinde insanlık mutluluk huzur olsun baba oğlun senden sonra çokda beceremedi bazı şeyleri...
Duygu ve Düşünce
Hayat, anlatılması güzel bir masal gibidir. Bu masalın ne kadar uzun olduğu değil ne kadar anlamlı olduğu önemlidir.
Her şey olup bittiğinde hayat biten bir masal mıdır yoksa yeni başlayan bir hikaye mi Tamer Çetin
Şiir
Bak Bir Varmış Bir Yokmuş
İşte bir sabah erken masal böyle başlamış Delikanlı genç kıza iskelede rastlamış Bakışmışlar göz göze gören kimse olmamış Fakat denizde dalga oynamaya başlamış
Müzik