Hâlâ anlatırlar aynı şeyleri ama ben masal dinlemeyeli uzun zaman oldu.
Bu çok zorlu bir yoldu.
İnanmadım o sahte tanrılara,
Anlamsız kibirlere ve kahpece yalanlara...
Söylediklerinin hepsi yalan, inan bana.
İstersen inanma da ...
Bu kötülerin yurdu.
Bir garip bi varoluştu,
Neden var bu korku?
Bu son deme sakın, her yer hala yangın.
Şu anlamsızlıklar rüyasında bir başıma kaldım.
Kaygım da yok artık.
Anlamayanlara anlattım, durdu öyle aklım.
Yine yalnız tahtım.
Ne ak bir baht istedim zaten ne de karaydı bahtım.
o_o