Nasıl olur da insanın bilinci,yüreği,ruhu sökülüp ayrılırdı bedeninden?...Ve zorbaca el konulurdu içi boşaltılmış kovan gibi.Sadece gölge gibi yaşar mı insan?Sadece nefes alıp vermek yaşamak mıdır?Kadın için ıstıraptan,çileden başka bir şey yok mudur bu hayatta?
"Diyelim ki... Bütün yaşamım boyunca büyük problemlerim oldu."
Purosundan yavaş, çok yavaş bir nefes çekti.
"Büyük problem diye bir şey yoktur. Küçük insanlar vardır yalnızca."