Bu nasıl bir beyin tarumarıdır böyle ...Yine Stefan Zwaig ve yine duyguların mükemmel tahlili .Bir Kadının Yaşamından 24 Saat'i okumanızı tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence bu kitap Uçurtma Avcısı'nı bile geride bıraktı ...Aşkta sadakat bağlılık ve sabır mükemmel bir üslupla işlenmiş ,Khaled Hosseini yine harika bir eser ortaya cikarmis okumanizi kesinlikle tavsiye ediyorum ,KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN ...
Okumanızı tavsiye etmem çünkü bu arkadaş bence aşkı çok yanlış anlamış ,sevginin karşılığını bulmak nasip işidir acı çekmek beddua etmeyi gerektirmez peygamberimiz bedduanın dönüp dolasıp kisinin kendisini bulacağını soylemistir bu kitabi okurken kendi sevdigim insanlara beddua ediyormus gibi hissettim ve rahatsiz oldum açıkçası ...
Kapağından ve başlığından dolayı minnoş bir kitap gibi görünebilir..:D
Ama öyle değil,ön yargıları kıran ,başınızda ne kadar dert varsa, büyük yada küçük ,azminizle aşabileceğinizi gösteren harika bir kitap.
Sizde içinizdeki Melodi'ye ses verin...