Ben az önce neyin kapağını kapattım, nasıl bir dünyadan çıktım. Olağanüstüydü! Bir adamın kendi hiçliğinin içinden bir hiç yaratma mücadelesi. Soluğumu kestin Zweig!
Bir soru soracağım:
Fareler ve İnsanlar kitabındaki karakterlerden olan Candy'nin, köpeğini kendisinin öldürmesi gerektiği hususundaki pişmanlığını George ile paylaşması üzerine George'un bundan etkilenip "madem öldürülecek bunu yapan ben olmalıyım" gibi bir düşünceye sarılıp silahı eline bu şekilde mi almıştır?
"Kafesteki tavşanları da anlat. Kışın yağmur yağacak, sobamız da olacak, sütün kaymağı öyle kalın olacak ki bıçakla bile zor keseceğiz, söyle hadi. Hadisene George."