“Aşkın tehlikelerini bilerek kendini ebediyen bu duyguya kapatan ben değil miydim?Kara sevda, gözleri bağlı olarak bir uçurumun kıyısında yürümek değil miydi?Birine sevdalanmak, donmuş bir gölde, nerede ve ne zaman kırılacağını bilmene imkan olmayan ince buzlar üzerinde yürümek anlamına gelmiyor muydu?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar ara vermeden en fazla 20 saniye gülebilen ve yine ara vermeden saatlerce ağlayabilen bir hayvandır . Doğduğumuzda ilk yaptığımız işin ağlamak olmasının bir anlamı olmalı... “Oku!” diye başlar Kur’an ve “ Önce kelime vardı.” diye başlar Yuhanna’ya göre İncil. Eğer bir ahir zaman peygamberi olsaydım ve yeni bir din yaymak için kullansaydım sözcükleri “Ağla” diye başlardım. Ağla... Ağla, çünkü ağlamadan anlayamazsın...