~ neden hiç mutlu değilsin Zeze?
+ neden mutlu olmalıyım ?
~ çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+ iyiki bir defa geliyoruz Portuga.
~ neden?
+ ikinci bir hayatı kaldıramazdım.
Ona kendi hayatımdan bahsettim. O da kendi hayatından bahsederken ne kadar farklı olduğumuz bir kez daha gün yüzüne çıkmıştı. Ben canlı renklersem o bu canlı renklerin gölgesi gibiydi. Canlılığı bile karanlığın içindeydi.
"birini sevmek ve birinin acılarını sevmek çok farklıydı. Acılarını sevmediğiniz sürece, onları anlamadığınız sürece, onlara katlanmadığınız sürece sevgi hiç bir şeye yetmiyordu."