med

med
@medltn
Hiç• ࣪ ִֶָ☾.𓇼𓃬𓆞 05.12.25 𝓕
@medltn·
·
sabitlendi
Çektiğin acıyı unutmanın en iyi yolu çalışmaktır.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neşeli bir kalp en iyi ilaçtır.
( Diken batar diye gül mü toplamayalım?)
Sayfa 32 - Can klasik
Edebiyat
Anlayışlı olmak, mutluluğun ana parçasıdır.
Sayfa 10 - Can klasik
Edebiyat
Sevgili Kendim
Bu dünyada senden bir tane daha yok. Başına ne gelirse gelsin, hep çok özel ve kıymetli kalacaksın. Hiçbir şey, hiç kimse senin için fazla değildi, bundan sonra da olmayacak.
Sayfa 136 - müptela
1000Kitap