Benliğim neden bir çöl? Kendi dışımda, insanlar ve olaylar içinde çok
mu fazla yaşadım? Kendime sevgi göstermedim mi? Oysa ruhumun bulunduğu yerden kaçınmıştım. Olaylar ve diğer insanlar olmayı bıraktığım zaman, ben düşüncelerimdim artık. Yine de düşüncelerimle yüzleşmiş benliğim değildim. Düşüncelerimin de üzerine, benliğime yükselmem gerekir. Yolculuğum oraya gidiyor, o yüzden beni insanlardan ve olaylardan uzağa, yalnızlığa götürüyor. İnsanın kendiyle olması yalnızlık mı? Yalnızlık ancak benlik bir çöl olduğunda gerçek.