serpil

serpil
@mefti
sorgusuz ama suale yakın bir yerde.
Arzum İranlı kadınların özgürlüğü ve haklarının erkeklerle eşit olmasıdır. Bu ülkede erkeklerin adaletsiz dünyasında kız kardeşlerimin çektiği sıkıntıları biliyorum. Sanatımın yarısını onların dert ve ıstırapları için kullanıyorum.
Feminizm
Reklam
Iran müziğini var olan hüzün ve kederden dolayı seviyorum. Ben aslında kederi seviyorum ve eziyetten keyif alıyorum.
Alıntı
... Benim kötülüklerimin nesi var, güzelliklerimin acizliğini ve utananı açıklamaktan başka; gözlerime kadar duvar ördükleri bu dünyadaki tahammülüm esaret inlemesinden başka bir şey değildir ve karneye bağladıkları güneştir ve fırsat kıtlığıdır, korkudur, boğulmadır, hakarettir.
Şiir