Ç.

Ç.
@mehmetc4
İstanbul
Yüksek Lisans
10 Aralık
13 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her şey insanın elindedir ve o her şeyi sırf korkaklıktan kaçırır elinden. Bu apaçık bir şey artık. Acaba insanlar en çok neden korkar? En çok yeni bir adım atmaktan, yeni bir söz söylemekten korkarlar.
Alıntı
Reklam
İnsan genç olunca ateşin ve ölümün hep başkalarını bulacağını düşünüyor.
Hangi yıldızlardan düşüp geldik her birimiz buraya?
Parti güçlendikçe acımasızlaşacak; muhalefet zayıfladıkça, despotluk güçlenecek.
düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.