Melek

"Öylesine yalnızdık ve ikimizdik ki,sanki bütün dünya çok eğlenceli bir partiye gitmişti de biz davet edilmemiş gibiydik."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkunç bir yalnızlık duygusuydu hissettiğim.Sanki şehirleri,ülkeleri,gezegeni dolduran bütün insanlar dünyanın öz çocuğuydu,bir tek ben değildim.
Sayfa 354·Kitabı okudu
Aşağı yukarı herkesin içinde kimseyle paylaşmadığı gizli acısıyla dolu bir kutusu vardır.
Her gün yan yana,baş başa oturmak kolay iş değildir.Birbirinin iyi yanlarından zevk alıp kötü yanlarına kızmamak için büyük bir yaşama deneyi,akıl olgunluğu ve insan sevgisi gereklidir.
İnsanın kullandığı ilk alet başka bir insandır.