Gelmiş en iyi kitap olabilir. Bu seneki hedeflerim arasındaydı:) 6 senedir bazı nedenlerden dolayı okuyamamıştım. Bu seneye kısmet oldu. Çok severek okudum:))))
Okuyun okutun izletin
1 hafta etkisinden çıkamamıştım. Gerçekten 1 günde bitirdiğim bir kitaptı. Olayların akıcı bir şekilde ilerlemesi çok iyiydi,hüzünlüydü. Hâlâ çok seviyorum. En en en sevdiğim kitap
Mutlaka okuyun muazzam bir kitap. Dörtlükleri okurken günümüzden ders çıkarılabilir nitelikte olduğunu fark ettim. Şiir vesaire okumaya fazla ilgi duymayan biri olarak oldukça beğendim. Okumaya değer.
Her bölümden anlamlar çıkardığım güzel bir eser.Çok güzel sürükleyici tek nefeste okuyacağınız bir kitap olarak tanımlayabilirim. Kamu spotu: Okuyun okutun…